TAKAFUL MALAYSIA - Takaful myMotor
Takaful myMotor menyediakan perlindungan kepada kenderaan anda daripada kerugian atau kerosakan dan juga liabiliti pihak ketiga.
Jenis perlindungan yang ditawarkan adalah:
-
Perlindungan Komprehensif
Manfaat akan dibayar untuk kerugian atau kerosakan terhadap kenderaan sendiri disebabkan oleh kemalangan, kecurian atau kebakaran. -
Perlindungan Pihak Ketiga
Manfaat akan dibayar jika kematian, atau kecederaan badan terhadap liabiliti kepada pihak ketiga, dan kerosakan kepada kenderaan atau harta benda pihak ketiga yang disebabkan oleh kenderaan hak milik anda. Perlindungan ini tidak terdapat dalam talian.
Untuk perlindungan yang lebih menyeluruh, anda boleh memilih perlindungan tambahan seperti berikut:
- kerosakan cermin hadapan
- perlindungan liabiliti penumpang
- peril khas seperti banjir, ribut angin, taufan, tanah runtuh, dll
- mogok, rusuhan dan kekacauan umum
- dan banyak lagi
Apa yang unik tentang kami… satu-satunya pengendali Takaful dan yang PERTAMA dalam negara yang secara konsisten memberi ganjaran kepada pelanggan kami dengan 15% Pulangan Tunai* jika tiada tuntutan sepanjang tempoh perlindungan.
Kemalangan dan kerosakan kereta boleh menyebabkan anda terkandas, dan berada di dalam kekecewaan. Program Tele Bantuan 24/7 kami direka khas untuk membantu anda ketika dalam kesusahan. Anda boleh mengakses lebih 200 bengkel di seluruh negara dengan mudah.
*Pulangan Tunai tertakluk kepada prestasi syarikat dan tiada tuntutan yang dibuat sepanjang tempoh perlindungan.
TAKAFUL MALAYSIA - Perkhidmatan Tele Bantuan
Kami bersedia membantu
Kita tidak dapat meramalkan bila kita akan mengalami kerosakan kereta
– sama ada kenderaan kehabisan bateri ataupun tayar pancit. Jangan
khuatir, kami bersedia untuk membantu anda melalui perkhidmatan Tele
Bantuan kami.
Apakah Tele Bantuan?
Tele Bantuan merupakan program bantuan kecemasan kereta 24/7 yang
disediakan untuk semua peserta yang layak dibawah perlindungan Takaful
Motor Persendirian Komprehensif*.
Apakah yang dilindungi dibawah Tele Bantuan?
-
Kerosakan
Jika kenderaan anda mengalami kerosakan, anda layak untuk mendapatkan perkhidmatan berikut:
Pembaikan Kerosakan Kecil di Bahu Jalan 24/7
Pengendali perkhidmatan Tele Bantuan kami akan membantu dan membaiki kenderaan di bahu jalan. Pembaikan kerosakan kecil di bahu jalan adalah pembaikan yang boleh dilakukan di tempat kejadian. Sebagai contoh perkhidmatan “jumpstart”, penukaran bateri atau tayar, penghantaran kecemasan petrol dan/atau kerja-kerja pendawaian kecil.
Perkhidmatan Tunda 24/7
Jika kenderaan anda tidak boleh dibaiki di tempat kejadian, pengendali perkhidmatanTele Bantuan kami akan menyediakan perkhidmatan tunda ke bengkel panel Takaful Malaysia.
-
Kemalangan
Jika kenderaan anda terlibat dalam kemalangan, pengendali perkhidmatan Tele Bantuan kami akan menyediakan perkhidmatan tunda percuma sehingga jumlah maksimum sebanyak RM200 ke bengkel panel Takaful Malaysia yang berhampiran.
Sila klik di sini untuk situasi/perkara yang tidak dilindungi di bawah perkhidmatan Tele Bantuan.
Siapa yang perlu saya hubungi sekiranya berlaku kerosakan kenderaan atau kemalangan?
Sila hubungi nombor talian 24 jam Tele Bantuan kami di
1800-888-788 untuk bantuan.
DAPATKAN HARGA TAKAFUL KENDERAAN ANDA - KLIK SINI